piątek, 24 października 2014

Między niebem a ziemią

Hej :)
Piszę tego posta dosłownie resztkami sił...
malując jednocześnie paznokcie i przygotowując obiad na jutro.
Miałam mega, mega pracowity dzień.
A jutro i po jutrze podobnie.
Ale stwierdziłam, że warto się przemęczyć, po to
by pokazać Wam trochę nowości.
Poniżej seria:
Między niebem a ziemią
Tytuł oczywiście nawiązuje do kolorystyki.
Chciałam uchwycić nastrój, w jakim 
są niebo i ziemia o tej porze roku.
Dlatego jest trochę szaroburo, ziemisto...
wręcz brudno. Pokusiłam się też o aplikcje
w kolorze rdzy. Nie mam pojęcia czemu, ale 
rdza bardzo kojarzy mi się z jesienią.

To tyle na dziś.
Tą serię i wiele, wiele więcej
nowych ciuchów możecie
obejrzeć jutro na żywo na  
Mungo Fair w Sopocie.
Zapraszam.
Dobrej nocy.
 
Gosia
















1 komentarz: