piątek, 5 września 2014

Inspiration comes from nature


Hej Wam.

Pracowite dni mam ostatnio. Z braku czasu,
nie wszystkie zdjęcia mogę wrzucać na bieżąco,
dlatego dopiero dzisiaj pokazuję fotki z wczoraj.
Cały dzisiejszy dzień  pracowałam nad kolekcją 
jesienną, jednocześnie kończąc serię 'na koniec lata'.
Jak widzicie jedna, płynnie, przechodzi w drugą;
w obydwu przeważają naturalne, ziemiste kolory - 
brązy, szarości, zielenie. Natura inspiruje mnie 
od zawsze, a w momencie, gdy jestem na wsi 
i mam na wyciągnięcie ręki, wręcz nie mogę
się od niej odpędzić.

Jutro robię sobie przerwę od kolorowania
ubrań i jadę na wycieczkę.
Przywiozę na pewno sporo zdjęć, którymi 
się z Wami wieczorem podzielę. 

Pozdrawiam
Gosia

PS. Przypominam o sklepie na DaWandzie.
Dodaję co jakiś czas nowe rzeczy.

:)

































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz