czwartek, 4 września 2014

koniec lata

Hej Wszystkim!

Wrzucam zdjęcia, które zrobiłam i miałam wrzucić wczoraj. Ale ostatecznie zapomniałam.
Ta koszulka to fragment krótkiej kolekcji, nad którą właśnie pracuję.
Takie moje pożegnanie lata: motywy roślinne, ciepłe kolory, zwiewne bluzki
i sukienki. Efekt kolorystyczny jest wynikiem kilkukrotnego farbowania
materiału; zdjęcia nie do końca oddają urok tych barwień.
Mimo że jest bardzo delikatna i stonowana sporo się na niej dzieje.

A jak już pożegnam lato, przerzucam się na dobre -  na bluzy, legginsy, czapki -
wszystko, co ciepłe i jesienne. Oczywiście nie przestanę pracować na t-shirtami,
bo to mój stały, ulubiony punkt programu, ale będą (kolorystycznie) nawiązywać
zdecydowanie do jesieni i zimy. Pojawi się sporo brązów i szarości.
Zobaczycie zresztą. Nie będę zapowiadać za dużo, bo jeszcze nie wiadomo,
co mi ostatecznie do głowy uderzy. ;)


Dobrego dnia!
Wypiłam właśnie kawę i ruszam do pracy
Pozdrawiam
Gosia
(goshko)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz