piątek, 19 września 2014

Magazyn Wysoki

Kolejna wizyta w Magazynie Wysokim. Kolejna dostawa.
Tym razem trafiły tam moje błękity, szarości, zielenie...
Z poprzedniej dostawy, czyli serii
'Let's swim to the moon' też jest jeszcze kilka
sztuk do zdobycia.

Ten sklep to niezwykle klimatyczne
miejsce, podobnie jak cała Off Piotrkowska...co przyznaję z żalem,
bo w niedzielę opuszczam Łódź i okolice na jakiś czas.
Jest kilka spraw do załatwienia w Trójmieście, min. Bakalie
i Seaside Fashion, na których mam nadzieję się zobaczymy...
i kilku znajomych do odwiedzenia. :)

Tyle na dzisiaj.
Męczący to był dzień, 
a jutrzejszy wcale nie zapowiada się lepiej.
Czeka mnie mega pakowanie, które
miałam rozpocząć już wczoraj..potem dzisiaj...
Jutro już nie mam wyjścia. ;)
 
Dobrej nocy.
Pozdrawiam
Gosia
(goshko)








1 komentarz: