niedziela, 20 lipca 2014

Piła, czaszki i agrafki

Witam po długiej przerwie!

Mam nadzieję, że już ostatniej tak długiej.
Jak pewnie pamiętacie, miałam do zrobienia (i obronienia) dyplom na malarstwie.
Pochwalę się, że i jedno i drugie się udało. :)
Mogę więc tu do Was, z czystym sumieniem, powrócić.

Na początek kolekcja, która powstała specjalnie na trwający właśnie w Gdańsku
konwent tatuażu. Niestety nie było mi dane być na tej imprezie osobiście. Bardzo żałuję,
bo taki klimat bardzo mi odpowiada. Z tego co wiem, nowe koszulki też czuły się tam
nieźle. Ba! Nadal tam są. W końcu festiwal wciąż trwa. Znajdziecie 'mnie' na stoisku Scooll Shopu,
który na czas konwentu przeniósł się z ulicy Szerokiej na teren CSG.















Jeszcze kilka słów na temat tej kolekcji. Po pierwsze: mimo że konwent dobiega już końca,
końca kolekcji póki co nie widać.  Rozpędziłam się(jak zwykle) i kilka sztuk nadal w produkcji.
Po drugie ostateczny efekt nieco różni się od mojego pierwotnego pomysłu.
Miało być więcej tatuażowych motywów, ale ograniczyłam się głównie do czaszek
 i dodałam mój ulubiony motyw piły, bez którego trudno mi się już obyć. :)
 Efekt końcowy pozostawiam Waszej ocenie.
Niebawem wrzucę więcej zdjęć.
Pozdrawiam

Gosia (goshko)

2 komentarze:

  1. przepiękne bluzki! jejku, uwielbiam motyw czaszek, te dzieła są fantastyczne, gdybym posiadała jedną z nich to byłabym w raju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa :)
      Koszulki, jeśli nie sprzedały się na konwencie, są do kupienia.
      Z chęcią podejmę się również specjalnego zamówienia z motywem czaszki.

      Usuń